Amb Galícia

Immunes ja a les notícies dramàtiques, hi ha fets que, sense saber massa perquè, et commouen especialment. La notícia de l’accident del tren a Santiago m’ha tocat. Suposo perquè ha passat en una terra, Galícia, que amb el temps he fet una mica meva, que he après a estimar, amb les seves riqueses i pobreses, grandeses i misèries, amb les seves profundes contradiccions. Una terra bonica, amb un futur prometedor i, sobretot, un racó de món especial, on hi tinc molts amics i amigues. Persones que valoro i aprecio molt especialment, alguns de fa temps, altres molt recents però que ja hi seran. Per tot això, suposo, m’ha deixat tocat la notícia d’ahir vespre.

Avuí, pedalejo, pedalejo una mica més i cada cop més lluny de Galícia. Però el meu cap estarà molt aprop d’ella. Avuí sóc gallec.

Esta entrada fue publicada en La via líquida. Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Amb Galícia

Responder

